Aktuality ze světa hardware
- ZOWIE představuje první evropskou sportovní laboratoř
- Čeští a Slovenští hráči nyní mohou modifikovat své oblíbené singleplayerové hry pomocí platformy PLITCH, která je nově dostupná v České republice a na Slovensku
- ADATA uvádí paměťovou kartu Premier Extreme microSD Express 7.1 pro konzoli Nintendo Switch 2
- ADATA odhaluje své inovace a produkty značky TRUSTA na veletrhu Computex 2025
- ADATA představuje značku TRUSTA, kterou rozšiřuje nabídku o řešení pro AI a podnikové výpočetní systémy
- XPG pokořilo světový rekord v přetaktování DDR5 pamětí
- BenQ představí na veletrhu ISE 2025 inovace v oblasti projekce a komplexních řešení pro firmy a vzdělávací segment
- ADATA spolupracuje se společností Intel a předními výrobci základních desek
Krása řezničiny. Maso dnes často prodávají také obrazy (ROZHOVOR) |
Jednotlivé sítě provozoven pak mezi sebou soupeří, kdo z nich bude mít stylovější prodejnu. Tou vůbec nejoceňovanější v posledním roce se stala podniková prodejna Masna v Kostelci, jež se může chlubit titulem Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2024 a získala také cenu za design. Právě to byl dobrý důvod vyzpovídat Richarda Mikla, jednatele společnosti Maranko design, jež se zabývá návrhem designu i realizací provozoven. Od kaváren, přes lahůdkářství až právě po řeznictví. V čem je podniková prodejna Kosteleckých uzenin nejpozoruhodnější, že byla právě ona vyhlášena tou nejlepší v České republice za uplynulý rok? Těch faktorů se musí sejít hodně. Je to vzdušnost a atmosféra nových prostor, přehlednost nabídky, funkčnost jednotlivých materiálů, míra osvětlení, způsob komunikace se zákazníkem. To všechno jsou detaily, které pak Jak se dnes prodává maso? Ať už navrhujeme kavárnu, řeznictví, drogerii nebo lahůdkářství, nejdůležitější je mít velký respekt nejen k zákazníkovi, ale také oboru jako celku. Poslouchat, vnímat, dívat se na tradice i konkurenci. K masně patří zemitost, materiály musí být fortelné a funkční. Zároveň však posunuty do roku 2025, kdy zákazníci už očekávají od nákupu plnohodnotný zážitek. Jak mu jej zajistit? Hrají v tom roli malé detaily. Musíte ho umět provést aktuální nabídkou, navnadit jej čerstvostí potravin, čistotou interiéru, prodat mu trochu příběhu firmy. Chce vědět, u koho a proč nakupuje. Musí masu i společnosti důvěřovat. Dnes se dá hodně hrát s technologiemi, aniž by to působilo v prodejnách násilně. Můžete být konkrétnější? Lidé milují obrazy, a zejména hýbající se obrazy. Jsou na to zvyklí ze svých chytrých telefonů nebo tabletů, z internetových prohlížečů, sociálních sítí a aplikací. Kupují z velké části očima. Proto je v prodejně hned několik obrazovek, které přináší interaktivní obsah. Představují historii firmy, upozorňují na akční nabídku, demonstrují produktové hity, mohou sloužit jako medailonek jednotlivých řezníků. To jsou informace, které dnes dokážeme předat jednoduše a opakovatelně na každé z prodejen. Zvlášť ve chvíli, kdy Kostelecké uzeniny mají velmi dobrý audiovizuální obsah a schopný interní marketingový tým. Je takový obsah doménou právě velkých provozoven?
Dáváte panely na každou z provozoven? Když se tak ptáte, vlastně ano. Nepamatuju prodejnu, kde by nebyl vůbec žádný panel. Vždycky tam aspoň jedna obrazovka je. Zákazník se pro ni obvykle nadchne, protože ty možnosti jsou mimořádně pestré, a přitom pořizovací či provozní cena nepředstavuje žádné radikální náklady.
|