SystemOnline.cz
Aktuality ze světa hardware
- XPG pokořilo světový rekord v přetaktování DDR5 pamětí
- BenQ představí na veletrhu ISE 2025 inovace v oblasti projekce a komplexních řešení pro firmy a vzdělávací segment
- ADATA spolupracuje se společností Intel a předními výrobci základních desek
- Velký výkon v malém, cenově dostupném balení
- Třetí generace klávesnic SteelSeries Apex Pro Gen 3 opět posouvá hranice
- Externí SSD disky ADATA SC750 pro práci s daty na cestách
- Společnost CyberPower má nového servisního partnera pro ČR a Slovensko
- Nejen televize. Jaké vychytávky TCL vás osvěží v parném létě?
Alza, Shell a další lídři. Kam míří trendy v zobrazovacích technologiích? |
Své by o tom mohl vyprávět i Leoš Lemberk. Muž, který se už téměř dvě desítky let pohybuje v oblasti takzvaných ‚signage‘ displejů. A dnes zastává pozici sales managera Philips Professional Display Solutions pro Českou republiku a Slovensko. A do jeho portfolia patří značky, které notoricky zná většina z nás – čerpací stanice Shell, internetový velkoobchod Alza, automobilky Škoda Auto nebo Hyundai, síť obchodů Všechny tyhle společnosti, které se na první pohled pohybují v různých oborech, mnohé spojuje. Jsou často lídry svého segmentu, mají řadu poboček napříč republikou nebo různými zeměmi, maximálně využívají technologie v rámci svých inovací a hodně sázejí na data a celou oblast ‚customer experience‘. A právě proto také hodně pracují s obrazovkami, které dokážou jednoduše prezentovat výhody či aktuální nabídku svým zákazníkům – a zároveň mají potřebu je ovládat co nejjednodušeji a zároveň z jednoho místa. Všechno se děje teď hned„Podívejte se, kam svět v posledních letech zamířil. Ať už díky umělé inteligenci nebo vývoji technologií. Zatímco dříve se na všechno dělaly složité manuály a mnoho výrobců si zakládalo na tom, že jim rozumí jen omezená komunita; dnes je všechno zjednodušené na naprosté minimum. Lidé si doma stříhají videa, upravují fotky, tvoří weby, dělají s pomocí AI nejrůznější grafické kejkle. A stejné je to i s obrazovkami. Obsah na ně nemá mít v rukou profesionál s mnoha lety praxe. Ale s prominutím asistent marketingu, který dokáže za pomocí tří až čtyř kliknutí upravit aktuální nabídku napříč nejrůznějšími pobočkami. Tak, že přitom prakticky nemůže udělat chybu,“ vysvětluje Leoš Lemberk, který se stará nejen o hardwarovou část obrazovek, ale také o software Artemis One, jež bývá součástí celého balíčku nabízených služeb. Dotyky, interakce a data„Značky dnes chtějí data, a je to tak správně. Chtějí pracovat v co možná nejrychlejším čase a zároveň okamžitě zjistit, co se s jednotlivými formáty děje a jaká je zpětná vazba. Proto jsou naše obrazovky na prodejnách často vybaveny také měřícími parametry, které dokáží spočítat, kolik lidí kolem obrazovky prošlo, kolik se u ní zastavilo a jaké akce v jejím rámci dělalo. V tom je budoucnost našeho odvětví. Mimochodem, právě letos v Barceloně, Philips uváděl na trh jako vůbec první dotykové LED panely o úhlopříčkách 110 a 136 palců, na které se dá sáhnout.
|