Aktuality ze světa hardware
- ZOWIE představuje první evropskou sportovní laboratoř
- Čeští a Slovenští hráči nyní mohou modifikovat své oblíbené singleplayerové hry pomocí platformy PLITCH, která je nově dostupná v České republice a na Slovensku
- ADATA uvádí paměťovou kartu Premier Extreme microSD Express 7.1 pro konzoli Nintendo Switch 2
- ADATA odhaluje své inovace a produkty značky TRUSTA na veletrhu Computex 2025
- ADATA představuje značku TRUSTA, kterou rozšiřuje nabídku o řešení pro AI a podnikové výpočetní systémy
- XPG pokořilo světový rekord v přetaktování DDR5 pamětí
- BenQ představí na veletrhu ISE 2025 inovace v oblasti projekce a komplexních řešení pro firmy a vzdělávací segment
- ADATA spolupracuje se společností Intel a předními výrobci základních desek
Všechny monitory Philips nyní se zárukou na 3 roky |
Maximální důvěra společnosti MMD ve vlastní výrobky se odráží v prodloužení záruky na tři roky na všechny její produkty na území České republiky s platností od 1. ledna 2018. Toto rozhodnutí podtrhuje fakt, že monitory Philips představují nejen nejnovější inovace na trhu monitorů, ale i to, že zákazníci mohou těžit z perfektního servisu. Před tímto rozhodnutím byla záruční doba monitorů odlišná v závislosti na příslušné produktové řadě. Zákazníci, kteří si koupili model z řady B, P, S a BDM, vždy měli záruku 3 roky, ale zákazníci, kteří si pořídili monitor řady V, C nebo E, měli standardní záruku dva roky. Toto rozdělení již neplatí. MMD nyní poskytuje záruku 36 měsíců na všechny produkty zakoupené po 1. lednu 2018. Některé věci se ale nemění. Například to, že nejjednodušším způsobem, jak si nárokovat a získat záruku v případě poruchy na zakoupeném monitoru, je pečlivě si uschovat doklad o nákupu. A poslední doporučení – vždy je nutné přečíst si záruční podmínky přiložené k vašemu monitoru. Více informací o zákaznické podpoře a záruce můžete najít zde: www.philips.com/support. Zákazníci mohou případně kontaktovat místní centrum pro podporu zákazníků Philips. |