|
Společnost AOC na českém a slovenském trhu představila monitor s označením E2470SWH. Tento vysokorychlostní model s úhlopříčkou 23,6″ se stane šikovným společníkem nejen pro vášnivé hráče, ale i každého, kdo používá grafické programy, animace nebo aplikace na úpravu filmů.
|
|
Celý článek...
|
|
Společnost iiyama ve spolupráci se svým distributorem, společností AT Computers, uvedla na český a slovenský trh nový monitor iiyama ProLite XUB3490WQSU-B1, který je určen pro širokou škálu aplikací, od běžné kancelářské práce až pro vášnivé hraní počítačových her.
|
|
Celý článek...
|
|
Společnost MMD – Monitors & Displays Czech Republic, uvádí na český a slovenský trh monitor Philips 241P6VPJKEB s působivým 4K UHD rozlišením. Nový 23,8palcový model doplňuje řadu UltraClear 4K UHD monitorů Philips a může se pochlubit vynikajícím výkonem. Kromě UltraClear 4K UHD rozlišení umí zobrazit až 1,074 miliardy barev a pokrýt tak 99 % sRGB barevné škály. Navíc má zabudovanou webkameru i mikrofon.
|
|
Celý článek...
|
|
Společnost AOC, specialista na monitory, představuje nový špičkový monitor AOC U2477PWQ s 4K rozlišením, který se skvěle hodí na pracovní stůl doma nebo v kanceláři. Nový 23,6palcový model (59,9 cm) poskytuje uživatelům působivé UHD rozlišení 3840 x 2160 bodů. PLS panel zaručuje nejlepší podání barev ve všech úhlech a využívá 100 % sRGB barevné škály. HDMI 2.0 zajišťuje přenosovou rychlost až do 18 Gb/s, což dovoluje plynulé přehrávání 4K videí, například s připojením k 4K Blu-ray přehrávači, 4K videokameře nebo 4K hrám. S nadčasovým designem je AOC U2477PWQ poutavým společníkem pro profesionály i náročné domácí uživatele.
|
|
Celý článek...
|
„Kancelářský monitor“ je sice široké označení, přesto si pod ním asi většina z nás představí cenově dostupný LCD panel s ani příliš malou, ani velkou úhlopříčkou displeje, spíše průměrnými parametry obrazu, střídmým designem, ale také třeba výbavou moderními ergonomickými prvky. V poslední době však i ve třídě monitorů pro kancelář velmi rychle přijímáme (nebo jsme spíše nuceni postupně přijmout) za standard také něco, co před pár lety patřilo do oblasti „domácí zábavy“ či multimediálních aplikací. Zatímco v transformaci z klasického formátu displeje 4:3, popřípadě 5:4, na poměr stran 16:10 můžeme v kancelářském prostředí skutečně najít přínos, ještě širší formát 16:9 je už v tomto ohledu přinejmenším diskutabilní. Právě takovéto, výrobně levnější, monitory se ovšem i v této kategorii velmi výrazně prosazují a z formátu, který je zde pro praktické využití již bezdůvodně široký (zejména při menších úhlopříčkách a rozlišeních), se stává nový standard. Stále naštěstí najdeme i méně, či zcela „neširokoúhlé“ nové panely a současná nabídka LCD je celkově natolik rozsáhlá a rozmanitá, že by si z ní měl být schopen vybrat opravdu každý. Spolu s výrobci a dodavateli monitorů si ji stejně jako technologické novinky či výhled do budoucna přibližme.
|
|
Celý článek...
|
U monitorů pro běžné kancelářské nasazení většinou nebývají, na rozdíl od displejů například pro grafiku či multimediální využití, kladeny tak vysoké nároky na barevné podání, odezvu, kontrast či pozorovací úhly. O to významnější úlohu u nich ale hrají vlastnosti, které mají vliv na komfort práce. Uvědomíme-li si, že kancelářský monitor je každodenně intenzivně využívané zařízení, u kterého uživatel často tráví většinu dne, je současné zaměření na ergonomii a další parametry související s dlouhodobým provozem (dnes zejména energetickou náročnost) snadno pochopitelné. Jak jsou na tom tedy v tomto ohledu moderní LCD monitory „pro kancelář“? A jaké v této produktové kategorii obecně můžeme očekávat další inovace?
|
|
Celý článek...
|
Doba se mění, zatímco ještě před několika lety výrobci monitorů u svých nových produktů zcela logicky vyzdvihovali především přednosti a technické parametry, které souvisí s kvalitou obrazu, případně pohodlí práce s monitorem, dnes je tomu jinak. U novinek uváděných na trh se často nejdříve dovídáme o tom, jak moc jsou „zelené“, jaké nabízejí úsporné režimy, kolik ušetří energie, jaké ekologicky recyklovatelné a recyklované materiály jsou použity při výrobě a kolika certifikacemi je to vše doloženo. Výjimkou nejsou ani tiskové zprávy, ve kterých již další parametry představovaných novinek ani nebývají uvedeny. Zdokonalují vůbec ještě výrobci své produkty i v jiných ohledech než jen ve snižování příkonu a negativního dopadu na životní prostředí? Samozřejmě že ano, i některá z těchto vylepšení jdou nakonec ruku v ruce se zlepšením uživatelského komfortu (někdy ovšem naopak), jiná zase se zvýšením obrazové kvality. Jen slova green či eco se v současné marketingové terminologii usadila na nejnápadnějších horních příčkách žebříčku pojmů, které dnes mají lákat zákazníky. Podívejme se tedy spolu s výrobci kancelářských monitorů na hlavní současné inovace a trendy v této kategorii, a to i bez „zelených brýlí“. |
|
Celý článek...
|
|
|