SystemOnline.cz
Aktuality ze světa hardware
- BenQ představí na veletrhu ISE 2025 inovace v oblasti projekce a komplexních řešení pro firmy a vzdělávací segment
- ADATA spolupracuje se společností Intel a předními výrobci základních desek
- Velký výkon v malém, cenově dostupném balení
- Třetí generace klávesnic SteelSeries Apex Pro Gen 3 opět posouvá hranice
- Externí SSD disky ADATA SC750 pro práci s daty na cestách
- Společnost CyberPower má nového servisního partnera pro ČR a Slovensko
- Nejen televize. Jaké vychytávky TCL vás osvěží v parném létě?
- Cooler Master představuje na veletrhu Computex 2024 novou generaci chlazení, napájení, skříní a dalších produktů
Přinášíme kino do domácností, říká šéf evropského marketingu TCL |
Znáte příběh a dlouhodobé plány značky TCL? Společnosti, která si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize ‚Inspire Greatness‘ pro každého z nás? I o tom jsme se bavili se Stefanem Streitem, ředitelem evropského marketingu.
Často mluvíte o takzvaném ekosystému – světu, který TCL svými produkty vytváří. V čem je specifický?
Je unikátní ve svém rozsahu – sahá od televizí, přes bílé spotřebiče až po telefony nebo audio. Všechny produkty jsou propojené a vytvářejí jednotné prostředí chytré domácnosti. Například aplikace TCL Home uživatelům umožňuje přímo z jejich telefonu ovládat cokoliv od klimatizace po chladničku. Jakmile pak uživatel vyzkouší pohodlí takového propojeného ekosystému, často sahá po dalších produktech z našeho portfolia, a zůstává naší značce věrný. Zároveň, když dovolíte, aby naše produkty uceleně spolupracovaly, přinese to do vašeho života nový rozměr – v pohodlí i v zážitcích. Naši zákazníci oceňují také jednoduchost a efektivitu, které souvisí s plně integrovaným chytrým domácím ekosystémem. Naše vertikální integrace nám umožňuje udržovat vysokou kvalitu a cenovou efektivnost napříč našimi produkty.
Mohl byste trochu rozvést vizi značky, slogan "Inspire Greatness"?
Před dvěma lety jsme se rozhodli prostřednictvím "Inspire Greatness" přiblížit naše globální poslání. Je to poprvé, co máme jednotný slogan ve všech obchodních jednotkách, zemích i regionech. Tato konzistence je klíčová pro dlouhodobé budování značky. Věříme, že v každém člověku je velikost, která někdy potřebuje jen spustit inspirativním okamžikem, aby se uvolnila. Ať už je to zdolání Mount Everestu nebo dosažení malých, každodenních cílů, jako je uběhnutí maratonu nebo složení zkoušky, tyto okamžiky velikosti mohou inspirovat i lidi kolem. Naším cílem je dodávat produkty, které pomáhají zachytit a sdílet tyto okamžiky, jako například naše televizory, které poskytují přístup k inspirativnímu obsahu. Nebo naše mobilní zařízení, která umí zachytit a sdílet osobní úspěchy. Jako globální lídr na trhu s televizory máme za cíl i nadále inspirovat a posilovat lidi prostřednictvím našich inovativních produktů a silné přítomnosti značky.
Jakými způsoby TCL vkládá své firemní hodnoty a inovační strategie do vytváření konzistentního a přesvědčivého příběhu značky napříč různými trhy?
Naše firemní hodnoty a inovační strategie se nejlépe projevují prostřednictvím našich brand a marketingových partnerství, zejména ve sportu. V TCL věříme, že sport je ta nejlepší možnost, jak přinášet velké okamžiky, které mohou inspirovat všechny generace. Sport se dobře hodí k TCL, protože ztělesňuje hodnoty excelence, vytrvalosti a úspěchu, které se hodí k naší vizi "Inspire Greatness".
Jakou roli hrají vlajkové produkty, jako například největší televize na světě, v upevnění postavení TCL na trhu a podpoře příběhu značky?
Mít technologické a výrobní kapacity na produkci velkých displejů, jako jsou naše 115palcové televizory, staví TCL na trhu do výjimečné pozice. Tento vlajkový produkt ukazuje naši technologickou zdatnost a posiluje naše postavení. Nabízí totiž jedinečný vizuální zážitek, je to jako kdybyste si přinesli kino do svého domova. To nám pomáhá růst v prémiovém segmentu a zároveň vyzdvihnout hodnoty naší značky. Tyto velké televizory přitahují pozornost na veřejných místech, kde zaujmou diváky a ukážou sílu TCL v oblasti zobrazovacích technologií.
Jak podle vás investice do technologií jako NXTPAPER nebo Mini LED dokážou zlepšit uživatelskou zkušenost a zajistit, aby vaše produkty naplnili očekávání a potřeby spotřebitelů?
V TCL si dáváme za úkol zpřístupnit pokročilé technologie všem, zároveň si však chceme udržet silnou pozici v prémiovém segmentu. Toho dosahujeme díky našim investicím do inovativních technologií, jako právě NXTPAPER a Mini LED, které nabízejí vynikající kvalitu zobrazení, ochranu očí a energetickou efektivitu. Začleněním těchto špičkových technologií do široké škály produktů zajišťujeme, že vysoce kvalitní vlastnosti produktů jsou dostupné v různých cenových úrovních a vyhovují různorodým potřebám spotřebitelů.
Jak TCL zvládá dostávat technologie k lidem a zároveň upevňovat svoji pozici v prémiovém segmentu trhu?
V posledních letech zaznamenal spotřební elektronický průmysl významný trend posunu směrem k prémiovosti, kdy spotřebitelé stále častěji projevují ochotu investovat do produktů, které nabízejí prvotřídní vlastnosti a kvalitu. V TCL se zaměřujeme na propojení pokročilých technologií s našimi produkty, abychom vyhověli této poptávce po prémiových prožitcích. Naším cílem je spojit špičkové inovace s výjimečnou kvalitou a tím zajistit, aby naše produkty oslovily i náročné zákazníky, kteří hledají vynikající výkonnost a spolehlivost.
Jakým způsobem TCL začleňuje udržitelný rozvoj a sociální zodpovědnost do svých obchodních praktik? Jaké jsou vaše nedávné pokroky v tomto odvětví?
Environmentální udržitelnost je pro nás velmi důležitá. Spotřebitelé jsou stále citlivější na otázky udržitelnosti a často volí produkty podle snahy společnosti o udržitelné životní prostředí. Už dlouhou dobu upřednostňujeme udržitelnost ve všech našich činnostech. TCL je například předním výrobcem solárních panelů, které přispívají k výrobě zelenější energie po celém světě. I když nejsme přímo producenti energie, naše solární panely umožňují domácnostem i poskytovatelům vyrábět čistší energii.
Kromě toho jsou i naše továrny vybaveny solárními panely a soustředíme se na využívání udržitelných logistických možností, jako jsou vlaky místo letecké dopravy, abychom snížili naši uhlíkovou stopu. Rovněž pracujeme na ochraně vod a zajišťujeme, aby naše produkty splňovaly náročné environmentální standardy. A to je jen několik příkladů, jak je TCL odhodlané být součástí řešení environmentálních výzev, což demonstruje naši oddanost udržitelnosti a sociální odpovědnosti. Naše CSR snahy jsou podrobně popsány v naší zprávě ESG 2023, která uvádí naše cíle a progres směrem k dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.
Když pohlédnete do budoucna, jaké vidíte klíčové trendy na trhu spotřební elektroniky, který chce TCL vést, a jak to zohledňujete ve vaší strategii vývoje značky?
Klíčové trendy pozorujeme ve směru bezpečnějších technologií, lepších vizuálních zážitků a větších obrazovek.
|