TP-Link posiluje tým pro SOHO segment: Channel development a product management nově podpoří Michal Holovský

Michal Holovsky

Společnost TP-Link rozšiřuje svůj tým pro SOHO segment o nového člena. V polovině července do společnosti nastoupil Michal Holovský, který se zaměří na channel development a product management spotřebitelských síťových řešení TP-Link a Mercusys. Cílem posílení týmu je další rozvoj partnerských vztahů a efektivnější podpora produktového portfolia v oblasti domácích a menších kancelářských sítí.


Posílení spolupráce s partnery a rozvoj značek TP-Link a Mercusys

TP-Link dlouhodobě investuje do rozvoje prodejních kanálů a podpory svých obchodních partnerů. Nové rozšíření týmu umožní lépe reagovat na potřeby trhu, podpořit růst značek TP-Link a Mercusys a zajistit ještě intenzivnější komunikaci směrem k distributorům, resellerům i koncovým zákazníkům. Michal Holovský bude v této oblasti úzce spolupracovat s obchodním a marketingovým oddělením, aby podpořil další rozvoj portfolia a posílil pozici TP-Linku v SOHO segmentu na českém a slovenském trhu.

„Michal přináší do TP-Linku více než dvacetileté zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, které bezpochyby přispějí k dalšímu rozvoji našich prodejních kanálů i produktové nabídky,“ říká Martin Rak, obchodní ředitel pro ČR a SR.

Zkušenosti z oblasti projekční techniky a obchodu

Před nástupem do TP-Linku působil Michal Holovský více než 15 let ve společnosti Epson Europe, kde zastával řadu pozic v oblasti obchodního rozvoje a marketingu pro segmenty B2B i B2C. Zkušenosti má mimo jiné s řízením prodejů profesionální videoprojekční techniky na trzích v České republice a na Slovensku.
Od roku 2023 působil jako konzultant a projektový specialista v oblasti audio/video a osvětlovací techniky, kde se věnoval přípravě a realizaci řešení pro různé typy zákazníků.

 

 


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci