TP-Link posiluje tým pro SOHO segment: Channel development a product management nově podpoří Michal Holovský |
|
Společnost TP-Link rozšiřuje svůj tým pro SOHO segment o nového člena. V polovině července do společnosti nastoupil Michal Holovský, který se zaměří na channel development a product management spotřebitelských síťových řešení TP-Link a Mercusys. Cílem posílení týmu je další rozvoj partnerských vztahů a efektivnější podpora produktového portfolia v oblasti domácích a menších kancelářských sítí.
TP-Link dlouhodobě investuje do rozvoje prodejních kanálů a podpory svých obchodních partnerů. Nové rozšíření týmu umožní lépe reagovat na potřeby trhu, podpořit růst značek TP-Link a Mercusys a zajistit ještě intenzivnější komunikaci směrem k distributorům, resellerům i koncovým zákazníkům. Michal Holovský bude v této oblasti úzce spolupracovat s obchodním a marketingovým oddělením, aby podpořil další rozvoj portfolia a posílil pozici TP-Linku v SOHO segmentu na českém a slovenském trhu. „Michal přináší do TP-Linku více než dvacetileté zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, které bezpochyby přispějí k dalšímu rozvoji našich prodejních kanálů i produktové nabídky,“ říká Martin Rak, obchodní ředitel pro ČR a SR. Zkušenosti z oblasti projekční techniky a obchodu
|















